Ważny jest również Spam Score, który również powinien być możliwie jak najniższy. Jeżeli już nie zadbamy o te wskaźniki, to całkiem prawdopodobne, że pozyskany link z danej strony tak naprawdę bardziej nam zaszkodzi, niż pomoże. Zwyczajnie wskaźnik jakości i siły takiego linku nie będzie użyteczny dla naszej witryny internetowej. Dlate go też pozyskiwanie linków umieszczonych na zewnątrz powinno odbywać się w ściśle zaplanowany sposób. Zwłaszcza wówczas, gdy strona jest świeża a domena ma nieduży staż. Takie strony są dosyć wyczulone na pozycjonowanie strony i wszelkie ruchy powinny być prowadzone w sposób ostrożny i przemyślany. W innym razie roboty Google mogą wyczuć całą sytuację i zwyczajnie nie indeksować nowych artykułów ani linków umieszczonych na zewnątrz. Strony, na której umieszczamy tzw. anchory powinny być dopasowane pod względem branży i umieszczanych treści. Ważna jest również różnorodność linków, aby wszystko wyglądało w jak najbardziej profesjonalny sposób. Oczywiście pełną moc linków umieszczonych na zewnątrz otrzymamy także dopiero wtedy, gdy na naszej stronie przeprowadzona została kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego. Mowa tutaj o dodaniu wszystkich opisów towarów, meta description, czy również o kompresji obrazków. Ważnym sk� �adnikiem mogą być też artykuły na blogu a także linkowanie wewnątrz witryny internetowej, ponieważ roboty Google również biorą te aspekty pod uwagę.
Źródło informacji: seo sklep internetowy