Firma pozycjonerska - SEO/SEM

Interesują Cię usługi związane z kampaniami reklamowymi Google Ads i FB Ads? A może ostatnimi czasy przeprowadzone linkowanie zewnętrzne w ogóle nie przyniosło skutków? W takich przypadkach warto przeprowadzić kompleksowy audyt strony internetowej, na podstawie którego będzie można wyciągnąć właściwe wnioski. Nierzadko efektem braku efektów linkowania jest wyselekcjonowanie nieodpowiednich stron www. Tutaj należy dobierać jedynie witryny o wysokim PA i DA.

Ważny jest również Spam Score, który również powinien być możliwie jak najniższy. Jeżeli już nie zadbamy o te wskaźniki, to całkiem prawdopodobne, że pozyskany link z danej strony tak naprawdę bardziej nam zaszkodzi, niż pomoże. Zwyczajnie wskaźnik jakości i siły takiego linku nie będzie użyteczny dla naszej witryny internetowej. Dlate go też pozyskiwanie linków umieszczonych na zewnątrz powinno odbywać się w ściśle zaplanowany sposób. Zwłaszcza wówczas, gdy strona jest świeża a domena ma nieduży staż. Takie strony są dosyć wyczulone na pozycjonowanie strony i wszelkie ruchy powinny być prowadzone w sposób ostrożny i przemyślany. W innym razie roboty Google mogą wyczuć całą sytuację i zwyczajnie nie indeksować nowych artykułów ani linków umieszczonych na zewnątrz. Strony, na której umieszczamy tzw. anchory powinny być dopasowane pod względem branży i umieszczanych treści. Ważna jest również różnorodność linków, aby wszystko wyglądało w jak najbardziej profesjonalny sposób. Oczywiście pełną moc linków umieszczonych na zewnątrz otrzymamy także dopiero wtedy, gdy na naszej stronie przeprowadzona została kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego. Mowa tutaj o dodaniu wszystkich opisów towarów, meta description, czy również o kompresji obrazków. Ważnym sk� �adnikiem mogą być też artykuły na blogu a także linkowanie wewnątrz witryny internetowej, ponieważ roboty Google również biorą te aspekty pod uwagę.
Źródło informacji: seo sklep internetowy